က်မရဲ႕ဧရာ၀တီ

Saturday, June 7, 2008



မိုးေတြရြာရင္ အလိုလိုေနရင္းလြမ္းမိတယ္
ေလျပင္းေတြက လူကိုက်ီဆယ္တယ္ေလ။
မိုးရြာထဲမွာ လမ္းေလွ်ာက္တတ္တဲ့
ေျခလွမ္းေတြရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္မႈကို ဘယ္သူကသိႏိုင္မွာလဲ။
အခုေတာ့ မိုးေတြကိုမုန္းလိုက္ရေတာ့မွာလား ဧရာ၀တီ။

က်ယ္ျပန္႔ၿပီး ေရႊ၀ါေရာင္လြမ္းတဲ့ လယ္ကြင္းျပင္ေတြ
က်မရဲ႕အရပ္ထက္ရွည္တဲ့ ျမက္ပင္္စိမ္းစိမ္းရိုင္းရိုင္းေတြ
ေျခရာေတြက်န္ခဲ့တတ္တဲ့ ရြံ႕ဗြက္ထူထူေတြ
ဒီျမင္ကြင္းေတြဟာ တကယ္ေတာ့ က်မရဲ႕ပတ္၀န္းက်င္ပဲေလ
ဘယ္သူမွမသိလိုက္ခင္မွာ ေျပာင္းလဲျခင္းခံလိုက္ရတယ္။
̏နာဂစ္˝ဆိုတဲ့ မုန္တိုင္းကို အျပစ္တင္ရမွာလား ဧရာ၀တီ။

ဓနိပင္ေတြနဲ႔အၿပိဳင္ ရြာကိုပတ္ၿပီး စီးေနတဲ့ျမစ္ေခ်ာင္း
က်မတို႔ငယ္ငယ္ကတည္းက အၿမဲေရခ်ိဳး…. ေရကူးခဲ့တာေပါ့။
ေသးေသးႀကီးႀကီး ငါးေတြနဲ႔လည္း ေဆာ့ကစားခဲ့တာပဲေလ။
ဒီေရ အတက္အက်ကိုလုိက္ၿပီး အခ်ိန္ေတြကိုေတာင္ ေရတြက္ခဲ့မိဖူးတာ။
ဒါေတြကို ဘယ္လိုေမ့လို႔ရမွာလဲ ဧရာ၀တီရယ္။

ထန္းပင္အုန္းပင္ေတြနဲ႔ ကာရံထားတဲ့
က်မတို႔ရြာက တခုတည္းေသာေရကန္ႀကီးရယ္
ေရရွည္အတြက္ သိုေလွာင္ထားတဲ့ စပါးက်ီႀကီးေတြရယ္
အခုေတာ့လည္း ေရငန္ေရေတြက ၀င္လို၀င္
အမိုးအကာေတြက ၿပိဳပ်က္လိုပ်က္ လြင့္လိုလြင့္
ဘာေတြမ်ား….. က်မတို႔အျပစ္လုပ္ခဲ့မိလို႔လဲ ဧရာ၀တီ။

ေျပာျပပါဦး။
က်မတို႔ဘ၀ေတြ ပ်က္ဆီးခဲ့ရတယ္။
က်မတို႔ရဲ႕ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ ေသဆံုးခဲ့ရတယ္။
ဘာေၾကာင့္လဲ ဧရာ၀တီ
တစ္ႀကိမ္တစ္ခါျဖစ္ျဖစ္ ေျပာျပလွည့္ပါဦး။

0 comments: