က်မရဲ႕လက္ေဆာင္

Wednesday, February 13, 2008


က်မခ်စ္သူကို က်မအရမ္းခ်စ္တဲ့အေၾကာင္း စာဖြဲ႕ၿပီးေတာ့ေရးဖို႔မလိုေပမယ့္ က်မရဲ႕ခံစားခ်က္ေလးေတြကို ေ၀မွ်ခ်င္တယ္။ ခ်စ္သူမ်ားေန႔လို႔ အမ်ားသတ္မွတ္ၾကတဲ့ ေဖေဖာ္၀ါရီလ (၁၄)ရက္ေန႔ ...... ခ်စ္သူေတြ အတြက္ တကယ္ကို ရင္ခုန္စကားေကာင္းပါတယ္။ ဘယ္တုန္းကမွ ဒီရက္ဟာ ရင္ခုန္စကားေကာင္းတယ္လို႔ က်မ မထင္ခဲ့သလို က်မနဲ႔သက္ဆိုင္တယ္လို႔လည္း မခံစားခဲ့ရဖူးပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ အခုေတာ့ က်မရင္ထဲမွာ က်မခ်စ္ရတဲ့သူရွိေနေလေတာ့ ဒီရက္ကို အမွတ္တမဲ့မဟုတ္ဘဲ အမွတ္တရေလးေတြနဲ႔ က်မေက်ာ္ျဖတ္သြား ခ်င္တယ္။


ႏွစ္ေတြ တစ္ႏွစ္ၿပီးတစ္ႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလေတြလည္း တစ္လၿပီးတစ္လ၊ ရက္ေတြလည္း တစ္ရက္ၿပီးတစ္ရက္ ေျပာင္းလာခဲ့တာ အခုမွေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ ဘာမွမထူးျခားတဲ့ရက္ေတြကို အမွတ္တမဲ့ေက်ာ္ျဖတ္ေနခဲ့မိတာ လည္း ဒီေန႔အထိပါပဲ။ ေဖေဖာ္၀ါရီ (၁၄) ခ်စ္သူမ်ားေန႔ဟာလည္း က်မအတြက္ ဘာမွမထူးျခားတဲ့ ေန႔တစ္ေန႔ လည္း ျဖစ္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီႏွစ္မွာေတာ့ တကယ္ကိုပဲ က်မ ရင္ခုန္မိတယ္။ ဒီရက္ေလးမွာ အမွတ္တရေလးျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ က်မရဲ႕ဆႏၵကလည္း က်မကို ေတာ္ေတာ္အေတြးရႈပ္ေစပါတယ္။ ဘယ္တုန္း ကမွ က်မအေလးအနက္ မထားခဲ့ဖူးဘူးေလ........။


ခ်စ္သူကို က်မေမးတယ္...... “ကို ..... ခ်စ္သူမ်ားေန႔ အမွတ္တရအေနနဲ႔ ဘာလိုခ်င္လဲဟင္.....” .. အား.. ေတာ္ေတာ္ တံုးတဲ့က်မ။ ဘာျဖစ္လို႔မ်ား သြားေျပာမိပါလိမ့္။ အမွန္မွန္ဆို ခ်စ္သူမသိေအာင္ တိတ္တိတ္ေလး လွ်ိဳ႕၀ွက္စီစဥ္ၿပီးမွ ခ်စ္သူေပ်ာ္သြားမယ့္မ်က္ႏွာကို ရင္ခုန္စြာ အဲဒီေန႔ကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနရမွာ...... သြားပါၿပီ .... က်မရဲ႕ အစီအစဥ္ေတြ သူရိပ္မိသြားေလာက္ပါၿပီ.... သူ ဒီရက္ကို မသိဘူး၊ ဒါမွမဟုတ္ ေမ့ေနတယ္ဆိုရင္ ဒါဟာ က်မ သူ႔ကိုသြားၿပီးသတိေပးလိုက္သလိုပါပဲ။ က်မရဲ႕စိတ္ကို လွမ္းၿပီးျမင္ႏိုင္တဲ့ က်မရဲ႕ခ်စ္သူ၊ က်မရဲ႕ စိတ္ေတြကို ငိုေအာင္... ရယ္ေအာင္ အမိန္႔ေပးႏိုင္တဲ့သူ..... ဒီတစ္ႀကိမ္လည္း က်မကပဲ ႏူးႏူးညံ့ည့ံေလး ရံႈးနိမ့္သြားျပန္တယ္....။ မဟုတ္ပါဘူး က်မက အရံႈးေပးလိုက္တာပါ.........။


ခ်စ္သူက က်မကို ျပန္ေျဖတယ္ ...... “ ကိုယ္... တကယ္လိုခ်င္တာ ငယ္မသိဘူးလား....။ ကိုယ္ ငယ့္ကို အႀကီးႀကီးခ်စ္တယ္..... အၿမဲတမ္းပဲ ခ်စ္သြားခ်င္တယ္။ ကိုယ့္အနားမွာ ေနေပးပါလား ငယ္.... ကိုယ့္ကို အၿမဲ ခ်စ္ခြင့္ေပးပါလား... ငယ့္ကို အၿမဲတမ္း ခ်စ္သြားခ်င္တယ္” တဲ့ ......။ အို...... က်မရဲ႕အသဲေတြ ခဏေလး အတြင္းမွာ အရည္ေပ်ာ္သြားခဲ့ၿပီ ထင္တယ္။ က်မ ဘာျပန္ေျပာရမလဲ.... တခုခုေတာ့ က်မျပန္ေျပာသင့္ တယ္...“ငယ္က အရမ္းစကားတတ္တာပဲ”လို႔ သူအၿမဲေျပာတတ္တယ္... ဒါေပမယ့္ ဒီတစ္ခါေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္က မွားသြားၿပီေပါ့။


က်မ လံုး၀ကိုမေမွ်ာ္လင့္ခဲ့မိပါဘူး....။ သူ႔ဆီမွာ ဒီေလာက္ညႇင္သာတဲ့ စကားလံုးေတြရွိေနလိမ့္မယ္လို႔ က်မ မထင္ခဲ့ဘူး....။ သူ႔ဆီမွာ ဒီလိုညႇင္သာတဲ့ စကားလံုးေတြ အေတြးေတြထဲမွာေတာင္ ရွိေရာ.... ရွိပါ့မလားလို႔ က်မ အႀကိမ္ႀကိမ္ သံသယ၀င္ခဲ့မိတာ......။ ဒါ့ေၾကာင့္ပဲ ထင္ပါတယ္။ သူ က်မကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ၀မ္းနည္းစြာ... ဒါမွမဟုတ္ နားမလည္စြာ ေျပာတတ္တယ္......။ “ကိုယ္ခ်စ္တာ ငယ္သိေအာင္ ကိုယ္ဘယ္လိုလုပ္ျပမွ ယံုမွာလဲ .... ကိုယ္ခ်စ္တာ ငယ္ မခံစားမိဘူးလား”တဲ့။ တကယ္ပါပဲ..... ဒါဟာ က်မရဲ႕ညံ့ဖ်င္းမႈလား ..... မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး.... ခ်စ္သူ ခ်စ္ဖို႔ က်မအၿမဲေမွ်ာ္လင့္ေနခဲ့မိတာ.....ဒါဟာ ..... အမွန္ေတြပါပဲ။


က်မရင္ထဲမွာ ျမစ္တစ္စင္း စီးစင္းသြားတယ္.... ၿပီးေတာ့ ေရစီးသံေတြနဲ႔အတူ သံစဥ္တစ္ပုဒ္ ထြက္ေပၚလာ တယ္။ အခ်စ္သီခ်င္းတစ္ပုဒ္.... က်မရင္ထဲက သီခ်င္းတစ္ပုဒ္.... ခ်စ္သူအတြက္ ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္ ထြက္ေပၚလာတဲ့ ရင္ခုန္သံ။

“ ကိုရယ္... ငယ္ကတိေပးပါတယ္.... ကို႔ကိုပဲ ငယ္ခ်စ္တာ.... ကို႔အနားမွာ ငယ္အၿမဲတမ္း ရွိေနေပးမွာေပါ့။ ”


က်မရဲ႕ရင္ဘတ္ထဲက ႏွလံုးသားတစ္စံု ခ်စ္သူကိုအပိုင္ေပးလိုက္တာ ခ်စ္သူမ်ားေန႔အတြက္ ခ်စ္သူကိုေပးတဲ့ က်မရဲ႕လက္ေဆာင္ပါ......။ ♥♥♥♥


ခ်စ္တတ္သူတိုင္း ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ.....


0 comments: